Om något inte fungerar som det ska gör du en felanmälan. Du väljer själv om du vill ringa in din felanmälan eller registrera den direkt här på hemsidan. Du kan även skicka din felanmälan via e-post eller kontakta oss via vår chat.
Vi ber alla hyresgäster att respektera att vi undviker att utföra åtgärder i er lägenhet om ni är sjuka. Om du är sjuk och har ett akut fel i lägenheten ber vi dig att vara i ett annat rum medan arbetet utförs.
Vid akuta fel – ring alltid 060-13 95 00 så snart du upptäcker felet.
Bredband - om du har problem med internet kontakta ServaNets kundcenter 0200-120 035.
TV - vid problem kontakta Tele2 på telefon 90 222
Felanmälan via telefon
Vi tar emot din felanmälan måndag – fredag 8-16, med undantag tisdag 9-16.
Telefon: 060-13 95 00
Felanmälan via hemsidan
Som inloggad på Mina sidor kan du göra felanmälan när som helst på dygnet. Gör en ny felanmälan - om du inte är inloggad kommer du först till en inloggningsruta.
Akuta fel och störningar på kvällar och helger
Om det uppstår en akut situation när kontoret är stängt når du jouren på 060-13 95 00.
Vid brand, olyckor och inbrott, ring 112.