Kontakt
På Mitthem vill vi att du lätt ska få svar på dina frågor. Det finns olika sätt att komma i kontakt med oss. Välj det som passar dig bäst.
Vår digitala assistent - Ebbot
Vi finns alltid för dig oavsett tid på dygnet om du väljer att chatta med vår digitala assistent Ebbot. Han kan bland annat:
- flera språk, testa om han kan ditt!
- svara på många av dina frågor.
- visa dina hyresavier
- göra en felanmälan. Så här felanmäler du via Ebbot:
- Klicka på pratbubblan längst ned till höger på mitthem.se.
- Ebbot dyker upp.
Välj "Felanmälan" om du har något att felanmäla.
Välj "Mina sidor" om du vill titta på din hyresavier.
Eller ställ din fråga genom att "Starta chatten".
Kundcenter
Det går alltid bra att kontakta Mitthems Kundcenter om du undrar något. Vi hjälper dig gärna!
E-post
Telefon
060-13 95 00
Öppettider
Kundcenter nås via telefon, mejl och bemannad chatt följande tider (helgfria vardagar):
Måndag: 8.00-16.00
Tisdag: 9.00-16.00
Onsdag: 8.00-16.00
Torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-16.00
Receptionen tar emot besök på vardagar klockan 9.00-15.00
Besöksadress
Södra Järnvägsgatan 31, 852 36 Sundsvall
Du når oss alltid
Om det uppstår en akut situation när vi har stängt når du jouren på telefon 060-13 95 00.